نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تكلیف و قیمت نهایی مویس كین مشخص شد!

تكلیف و قیمت نهایی مویس كین مشخص شد!

 

سرانجام تكلیف مویس كین، مهاجم آینده‌دار باشگاه یوونتوس برای فصل آینده نیز مشخص شد و او به زودی به یكی از چندین باشگاه اروپایی كه برای به خدمت گرفتن او تمایل نشان داده‌اند، خواهد پیوست.

 

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس پس از مشورت با مائوریتسیو ساری سرمربی این تیم و جویا شدن نظر او در مورد مویس كین، آماده است تا این مهاجم 19 ساله را با قیمت 30 میلیون یورو به یكی از باشگاه‌های خواهان او انتقال دهد.

 

نیكولا شیرا خبرنگار Gazzetta با اشاره به به مویس كین؛ بورسیا دورتمند آلمان، سویای اسپانیا، اورتون انگلستان و اینتر ناتزیوناله ایتالیا را 4 باشگاهی معرفی كرد كه در هفته‌های گذسته از تمایل‌شان برای جذب این مهاجم ملی‌پوش آتزوری خبر داده بودند.

 

در عین حال برخی از منابع نیز به جویا شدن مدیر ورزشی بارسلونا از شرایط مویس كین در ارتباط تلفنی با مینو رایولا خبر داده‌اند. آنطور كه نزدیكان رایولا عنوان كرده‌اند، موكل او تمایل فراوانی به ادامه فوتبالش در اسپانیا دارد و بعید نیست سویا یكی از اصلی‌ترین مقاصد او برای نقل مكان محسوب شود.

 

Calcio Mercato با اشاره به تمایل یوونتوس برای انتقال قرضی او به یكی از باشگاه‌های خواهان او و فعال‌سازی شرط خرید، از عدم علاقه بانوی‌پیر به از دست دادن كنترل خود در مورد این بازیكن خبر داده است. یووه با توجه به استعداد و امكان پیشرفت كین در فصل آینده، مایل است تا در صورت درخشش احتمالی این بازیكن، او را با قیمت اندك و شرایط آسان از دست ندهد.

 

 

كین كه روز گذشته (جمعه نوزدهم ژوئیه) پس از اتمام تعطیلات تابستانی‌اش، برای انجام تست‌های پزشكی باشگاه یوونتوس به J Medical رفته بود، از امروز همراه با بازیكنان تیمB یوونتوس، تمرینات خود را آغاز خواهد كرد.

 

همه اینها در حالی است كه پدر كین چند هفته پیش در گفتگویی از علاقه فرزندش به نراتزوری‌ها خبر داده بود و باعث شده بود تا از كین به عنوان بخشی از پروژه انتقال مائورو ایكاردی از اینتر به یوونتوس در رسانه‌ها نام برده شود.

 

مویس كین كه تا ژوئن سال 2020 با بیانكونری قرارداد دارد، سالیانه حدود یك میلیون و دویست هزار یورو به اضافه پاداش از این باشگاه دریافت می‌كند. او در نیمه دوم فصل گذشته پس از درخشش در تركیب یووه و به ثمر رساندن 7 گل در 17 بازی، موفق شد توجه روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری را به خود جلب كند و به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: